Modalități de livrare:
În cazul produselor aflate în stoc, livrarea la nivel național este de 1-3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării plății în sistem.
Livrări pe Europa (UE/Non UE): În cazul produselor aflate în stoc, termenul de livrare este de 2-5 zile, în funcție de locație. În cazul produselor ce nu se află pe stoc și sunt aduse pe comandă, termenul de livrare se anunță în momentul preluării comenzii.
Livrări în afara Europei transportul se face maritim (containerizat): În cazul produselor aflate în stoc termenul de livrare de 10-45 zile în funcție de țara de destinație, în cazul produselor personalizate sau ce nu se află pe stoc, termenul de livrare se anunță în momentul preluării comenzii.
În cazul produselor care nu sunt pe stoc sau a pieselor speciale, termenii de livrare diferă.
Odată ce am agreat împreună un termen de livrare, facem tot ceea ce ține de noi pentru a ne respecta partea de contract. Uneori, există situații excepționale, pe care nu le putem controla (crize politice care afectează transporturile internaționale și deci, relația cu furnizorii noștri, situații datorate programului transportatorilor parteneri, pe care nu le putem prevedea, situații extreme datorate condițiilor de vreme, accesul dificil la adresa etc.). În aceste cazuri îți vom comunica rapid eventualele întârzieri.
IMPORTANT! Dacă vrei să afli stadiul comenzii, cel care îți poate oferi rapid informația este consultantul PIATRATA cu care ai lucrat. Poți afla această informație și de la departamentul de logistică, însă doar după ce ai fost înștiințat de plecarea comenzii către tine. Un mod de lucru eficient este să transmiți prin intermediul e-mail-ului numărul facturii, pentru ca reprezentantul PIATRATA să poată găsi în sistem comanda și să îți comunice înapoi statusul acesteia.
Toate livrările se efectuează prin transportatori autorizați, parteneri PIATRATA.
Livrăriile pe teritoriul României și Europei, se fac atât cu flota proprie cât și cu mașini partenere PIATRATA, ce pot asigura livrarea în perfectă stare.